Більш як половина водіїв зі столичного тролейбусного депо N2 не вийшли вчора на маршрути. 100 працівників страйкували з 5.00 до 10.00. Вимагали вчасно давати зарплатню та забезпечити нормальні умови праці.
Аби кияни не мали незручностей через страйк, адміністрація комунального "Київпастрансу" залучила до роботи пенсіонерів та іногородніх водіїв.
— Підприємство винне працівникам більше 100 мільйонів гривень, — розповідає журналістам Мирослав Якібчук, голова Національного форуму профспілок України. — З січня 2009 року зарплату водіям знизили вдвічі, — з 4000–4500 гривень до 2000–2200. Машини в жахливому стані. "Київпастранс" уже давно живе за корупційною схемою. Існує "чорна каса". Гроші за оплату проїзду від пасажирів до державної скарбниці не доходять.
— У п"ятницю керівництво дізналося про підготовку страйку і частково погасило борг по зарплаті. Але ми не відступили. Просимо лише припинити затримки грошей та повернути оплату праці на рівень 2008 року. Вимагаємо також забезпечити депо повноцінним ремонтом рухомого складу та повернути дієву систему наркологічного контролю, — каже водій 37-річний Олександр Корнієнко.
Він 17 років водить столичні тролейбуси. Зі слів Олександра, депо N2 на вул. Довженка адміністрація перетворила на барак.
— Зарплата водія — до 2 тисяч 200 гривень. У Києві на такі гроші прожити важко. То беруть на роботу іногородніх, що живуть у депо в жахливих умовах. У нас навіть їдальні ліквідували, зробили замість них казарми, де люди сплять.
Столичне тролейбусне депо N2 обслуговує дев"ять маршрутів, щодня на них виходять 104 тролейбуси. Зокрема, це довжелезний маршрут N18, який сполучає майдан Незалежності та вул. Сошенка.
Коментарі