Нову торговельну марку одягу "WAWA" презентували футболіст Владислав Ващук, 31 рік, та модельєр Віктор Анісімов, 42 роки. У цьому вбранні вони пропонують українським уболівальникам їхати до Німеччини на чемпіонат світу з футболу.
Власником марки став Владислав Ващук, креативним директором Віктор Анісімов. Назву ж "WAWA" футболіст і модельєр придумали, поєднавши свої ініціали.
Над створенням першої колекції "WAWA" працювали взуттєвий дизайнер Ігор Сенін, координатор проекту Маргарита Січкар та автор фірмового знаку Євгенія Гапчинська.
Представником чоловічої лінії одягу обрали самого ж Владислава Ващука, жіночої — олімпійську чемпіонку Лілію Подкопаєву. Колекція, яку назвали "Спортивним шиком", містить до 80 моделей. Є взуття, жакети, футболки, брюки, джинси, сумки. Речі за стилем спортивні та зручні, але мають у собі й певну романтику. Хіпівська "порваність" джинсів, латки, об"ємні кишені, в які, каже Подкопаєва, можна покласти й бутерброд.
На презентації представили взуття із пресованою підошвою — схоже на спортивні бутси, а також зеленого кольору жіночий велюровий жакет з оригінальною різнокольоровою фурнітурою. Основні матеріали колекції — велюр, оксамит, трикотаж.
Речі з колекції можна буде купити в Києві у шоу-румі на Горького, 38.
Одяг розрахований на споживача з достатком вище середнього, — каже Владислав Ващук.
Речі коштуватимуть приблизно від $300.
Коментарі