




Дизайнер Надія Лівинська розповіла Gazeta.ua як зробити бізнес на сукнях. Торік жінка створила першу колекцію. Цього року відкрила свій магазин.
"Торік я пішла в декрет. До того займалася маркетингом в одному з міжнародних видавництв. До шиття ніякого відношення не маю. Коли доглядала за сином, згадалося, що в дитинстві мені страшно подобалось малювати, - пояснює Надія. - Якось відкрила шафу і перерахувала всі свої сукні. Виявилось, що маю їх більше сотні. Тоді закралася думка, що якщо у мене стільки суконь, то й іншим жінкам їх теж треба"
У справу вклали 80 тисяч гривень. На них закупила тканину.
"Перша колекція була створена з 6 суконь. Продавали ми її через інтернет-магазин та роздрібні магазини, які працюють з українськими дизайнерами", - каже дизайнер.
За тканинами їздить до Італії. Там їх продають дешевше і більший вибір.
"В тканинах спочатку теж не розбиралась, вибирала їх на дотик. Підбирала аби була ніжна і приємна до тіла, ще щоб мала відсоток синтетики, тоді краще носиться і не втрачає форму, - каже дизайнерка. - Вкладення ми повернули менш ніж за рік"
Аби створювати нові моделі жінка постійно роздивляється модні плаття в мережі. Вивчає світовий досвід.
"Цього року буде модним рукав- волан, оголені плечі і плісе, - каже Надія. - За рік створили майже 80 моделей одягу. Придумали свої фішки. Наприклад доставка до клієнта по Києву безкоштовна. Кур'єр привозить кілька суконь і розмірів на вибір. Доставка по Україні також безкоштовні, повернення і обмін також. Це позитивно діє на покупців, бо людина одразу прораховує, що якщо щось не підійде - поверне. За рік мали лише 2 обміни і єдине повернення"
Середня вартість сукні 1000 гривень.
Коментарі