Компанії з обслуговування житлового фонду столиці повернули киянам 4,2 млн грн за ненадані послуги. Повернуту суму можна побачити у квитанції у графі "перерахунки".
Зокрема, за неякісне прибирання прибудинкової території повернули понад 518 тисяч грн, сходових клітин - 675 тисяч, техобслуговування ліфтів - майже 513 тисяч, обслуговування систем диспетчеризації - 351 тисячу, порахували на сайті київської мерії.
За відсутній полив дворів, клумб та газонів перерахували майже 2 млн грн, 114 тисяч – за відсутність техобслуговування та ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення, майже 100 тисяч – за відсутність енергопостачання ліфтів та 6,7 тисяч - за відсутність освітлення.
Для коректного нарахування на фактичну кількість осіб, що проживають у квартирі, споживачам радять звернутися із заявами до Центру комунального сервісу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Понад 70%: жителі яких міст переплачують за тепло
"У разі порушень з боку виконавців послуг необхідно складати акти-претензії відповідно до постанови Кабінету міністрів №970", - додали в КМДА.
Через некоректну роботу програмного забезпечення "Житлові субсидії", у Києві в комунальних платіжках за жовтень не відображатиметься розмір призначеної субсидії. Після усунення помилки у квитанціях буде сума субсидії за жовтень і листопад.
Коментарі