У Києві на станції метро Лівобережна юнак купив в автоматі два жетона, один з яких виявився недійсним.
Про це на сторінці "Наш будинок - Березняки" в Facebook повідомила мати хлопця Ольга Яблонько.
"Коли турнікет не пропустив сина, його почали звинувачувати у шахрайстві. Тільки після того, як він пред'явив свій гаманець працівниці метрополітену і та переконалася у його платоспроможності - пропустила. Після чого слідом прокричала, що такого бути не може, що її обманюють", - написала Ольга.
У коментарях Ользі Яблонько порадили звернутися на гарячу лінію метрополітену та розібратися в інциденті.
Це непоодинокий випадок на цій станції метро.
"Така ж ситуація була пару тижнів тому, і теж на Лівобережній. Навесні не хотіли пускати групу дітей, 3 клас, і теж на Лівобережній. Школа написала скаргу, контролера звільнили. Ось така вона, Лівобережна", - написала Анна Мироненко.
"Там же, 3-4 рази за місяць, списує з ел. карточки при проході не один платіж, а два. І якщо з банківської карти це ще можна довести за випискою, то з їхньої тільки цифра на табло. Тітки на вахті тільки роблять круглі очі. Коли їх усіх вже космос прибере", - прокоментував Віктор Іванович.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Київську владу просять залишити жетони в метро
Столична станція метро Кловська на початку серпня першою серед станцій припинить приймати жетони.
Коментарі