До кінця 2017-го мають закінчити проектування метро на Виноградар. Наступного року приступлять до будівництва. Відкриття двох станцій запланували на кінець 2019-поч. 2020 року.
Про це заявив начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, передає "Главком".
"Ці два проекти - і метро на Троєщину, і метро на Виноградар - було ініційовано майже одночасно. Виноградар просто на правому березі, і він не так "голосно" звучав. Справа в чому? Вартість двох станцій на Виноградар - близько п'яти мільярдів гривень. Це перша черга будівництва. Якщо говорити про метро на Троєщину, то сума сягатиме більше 45 млрд. Тобто проект метро на Виноградар місто може реалізувати самостійно, а для метро Троєщину потрібно залучати інвесторів. Восени у Німеччині відбудеться бізнес-форум, де Віталій Кличко представить проект метро на Троєщину і шукатиме потенційних інвесторів. Також зараз розробляється технічна документація з інвесторами з Китаю. Але треба розуміти, що інвестор в Україну зараз не дуже поспішає, всі знають нашу ситуацію з АТО, і до пропозицій дуже обережне відношення", - сказав Брагінський.
Коли зведуть метро на Троєщину, чиновник сказати не зміг.
"Китайська сторона зацікавлена питанням, вони готують попереднє ТЕО проекту. З боку міста розпочато роботи з ремонту мосту. Сьогодні реалізація цього проекту як ніколи вірогідна. Уявіть, цей Подільсько-Воскресенський міст "будується" вже майже 40 років. І лише зараз розпочався реальний процес", - додав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яким буде метро на Троєщину
Техніко-економічне обґрунтування для будівництва 4-ї лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина у столиці вже розробляється китайською компанією China Railway International Group. Китайці пропонують співпрацю на умовах 85% від вартості проекту за рахунок залучення китайських грошей, і 15% - з бюджету міста Києва. При таких умовах вони хочуть виступати генпідрядною організацією.
Коментарі