неділя, 21 травня 2017 19:52

У Києві показали альтернативний проект Шулявського шляхопроводу

У Києві показали альтернативний проект Шулявського шляхопроводу
Проект Віктора Петрука трьохрівневої транспортної розв'язки на Шулявці.Фото: kiev24.ua

Сьогодні в аеропорту "Жуляни" провели натурний експеримент альтернативного проекту Віктора Петрука трьохрівневої транспортної розв'язки на Шулявці. Зробили це після того, як на містобудівній раді переміг проект інституту "Київпроект" 2008 року. Він має вигляд половини листка конюшини. Передбачає знесення корпусу заводу "Більшовик" і будівництво на його місці дорожньої петлі.

По це повідомляють організатори експерименту.

Архітектори продемонструвати свій варіант розв'язки в дії, бо не згодні з вибором містобудівної ради проекту "конюшини". В експерименті взяли участь понад 50-ти авто та 15 організаторів.

"Наш проект кращий за всіма показниками. Але обрали застарілий. Він прирече Київ на затори ще на 50 років. Але на ньому можна заробити відкати. Це ніби конкурс автомобілів, в якому приймають участь "Опель", "Ланос" і "Ферарі". Аж тут перемагає "Запорожець" 1970 року. Але коштує він удвічі дорожче за "Ферарі", - сказав кореспонденту Gazeta.ua архітектор Іван Пономаренко.

Розв'язка, запропонована Петруком, передбачає пропуск близько 21 тис. автомобілів на годину замість нинішніх 13. Компактна, не потрібно зносити "Більшовик". Також вона звільняє під міську площу близько 1 га землі. Повністю ізольований рух пішоходів підземним переходом. Передбачено облаштування велодоріжок.

"Цей проект треба будувати три роки. "Конюшину" швидше. Але я краще потерплю три роки, ніж усе життя проведу в заторах на Шулявці", - сказав водій срібного Daewoo Lanos Олег Соколов.

"Багаторівнева розв'язка передбачає тим хто рухається прямо окремий рівень, на кругові рухи - розвороти, повороти, з'їзди і заїзди - другий рівень, а проспект Перемоги на третьому рівні, тобто під землею по типу як на Севастопольській площі",- прокоментував водій Антон Попович.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як змінився Шулявський міст через місяць після обвалу

18 травня депутати містобудівної ради віддали перевагу проекту інституту "Київпроект". Його розробили ще 2008 року після пожежі на ринку секонд-хенду під Шулявським шляхопроводом. Він має вигляд половини "конюшини". Передбачає знесення корпусу заводу "Більшовик" і будівництво на його місці дорожньої петлі. Обраний проект відразу розкритикували.

Зараз ви читаєте новину «У Києві показали альтернативний проект Шулявського шляхопроводу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути