10 лютого у Києві провели всесвітню акцію "Велосипедом на роботу". Близько 20 осіб залишили автівки вдома й не користувалися громадським транспортом.
Про це Gazeta.ua розповіла учасниця флешмобу Марина Блудша.
Вона їхала від станції метро Тараса Шевченка до Майдану Незалежності. Від Поштової площі до Володимирської гірки піднімалася фунікулером.
"Їхати в мороз на велосипеді не так вже й холодно. Мені навіть тепліше, ніж у маршрутці або пішки. Постійно рухаюсь, тому зігріваюсь. Зараз на дорогах, на відміну від тротуарів, немає ожеледиці. За всю відстань були два незручних моменти - відсутність пандусу у фунікулері. Треба по сходинках заносити велосипед. Та слизька плитка на Софійській площі", - розповіла Марина Блудша.
Акцією "Велосипедом на роботу" хотіли привернути увагу киян та міської влади на проблеми велосипедної інфраструктури. Не паркувати авто на узбіччі, будувати велоінфраструктуру і чистити дороги взимку.
Схожі акції відбулися в Харкові, Івано-Франківську та Кривому Розі.
Зранку температура повітря сягала до -19 градусів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Велоактивісти пікетували Київраду
"Потрібно робити акцент на велосипеди. Ними користуються 0,2 відсотка киян. А можуть 5 відсотків. У Парижі - майже 3. Оптимальна довжина веломаршруту має бути до 7 кілометрів. Велодоріжки необхідно облаштовувати за рахунок автосмуг", - зауважив Дмитро Беспалов, викладач Київського університету будівництва й архітектури, член ради з урбаністики при Київській мерії.
Коментарі