пʼятниця, 26 січня 2018 16:24

Скільки має коштувати проїзд у маршрутках насправді

Скільки має коштувати проїзд у маршрутках насправді
З початку року проїзд у 20 маршрутках подорожчав на 1-2 гривні, що становить 20-40 відсотків. Фото: "Українська правда"

Проїзд у маршрутках Києва має коштувати 4 і 5 гривень, замість нинішніх 5 і 7.

Про це заявив член громадської організації "Українська антикорупційна асоціація" Олександр Аронець на конференції, повідомляє кореспондент Gazeta.ua.

"З початку року проїзд у 20 маршрутках подорожчав на 1-2 гривні, що становить 20-40 відсотків. Ціни ще зростуть. Підвищення цін на проїзд не зумовлене катастрофічним становищем підприємств-перевізників. Причина - в корупційних схемах. Гроші підуть не на ремонт автобусів та закупівлю палива, а на хабарі чиновникам, які надають право маршрутним таксі здійснювати перевезення", - повідомив Олександр Аронець.

Насправді подорожчання пов'язане зі збільшенням хабарів міським чиновникам, переконані в громадській організації.

"Куратори тіньового бізнесу сидять в міськадміністрації. Від 10 до 40 відсотків виручки, а саме 0,5 мільйона гривень на рік, йде в кишені транспортного департаменту КМДА. Він організовує конкурсні комісії для укладання договорів з перевізниками. Комісії складаються на 50 відсотків з представників транспортного департаменту, 25 відсотків становлять перевізники, 25 — громадськість. Конкурсна комісія обирає переможців за оснащеністю матеріальної бази і не звертає увагу на те, яким чином формується тариф. Обов'язковою умовою договору має стати ціна і зміна її. Тоді виграватимуть перевізники, що пропонують менший тариф і кращу якість послуг", - сказав член ГО Дмитро Гамаш.

На монополію маршрутних перевезень впливає також скорочення комунального транспорту, зауважив член постійної транспортної комісії Київради, депутат фракції ВО "Свобода" Прохор Антоненко.

"У столиці працює три автопарки. Перед новим роком депутати Київради відмовилися відновити два закритих автопарки. Вони розміщені на вулиці Сім'ї Хохлових 7/9 у Шевченківському районі та на Краснова, 25 у Святошинському районі. Замість автопарків побудують житлові комплекси. А комунальний транспорт ставити нема де. У Києві зараз близько 1200 одиниць комунального транспорту, а треба 3 тисячі. Нещодавно придбали 23 тролейбуси з автономним ходом, і відразу з 18 зняли акумулятори. Зараз працює тільки 2 тролейбуси", - повідомив Антоненко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повідомили, які маршрутки в Києві подорожчали

Міськадміністрація може впливати на зміну тарифів перевізників, переконані в громадській організації. Про це йдеться в рекомендації Антимонопольного комітету від 11 квітня 2017 року, наголосили там.

"Міській владі потрібно переглянути договори, впровадити електронний квиток і поставити валідатори при вході в маршрутних таксі. Тоді перевізники не матимуть доступу до готівки і не їх передаватимуть в кишені чиновників. Пристрої вже рік як закуплені, але не встановлені", - додав Аронець.

У Києві приватні перевізники підняли ціни на проїзд вже у 19 маршрутних автобусах. Гранична вартість проїзду на міських автобусних маршрутах становить 7 грн.

Зараз ви читаєте новину «Скільки має коштувати проїзд у маршрутках насправді». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути