Розрив поїзда в київському метро, що стався вчора, 29 листопада, є першим подібним випадком за 50 років існування столичної підземки, розповіли у метрополітені, пише газета Сегодня.
"Це (аварія -ред.) точно не вина колії, проблема в поїзді, у нас дуже старі вагони, вони їздять по кілька десятків років", - сказав заступник начальника метрополітену Ігор Сушко.
За фактом даної аварії створена слідча комісія. Водночас, на форумі метрополітену - forum.metropoliten.kiev.ua -, де співробітники підземки виклали фото пошкодженого вагона, є пояснення аварії.
"Між вагонами стався обрив автозчепу в районі з'єднувального хомута. Витягнуло приблизно 1,5 м трубопроводів і 3 м проводів", - йдеться на форумі.
"Випадок безпрецедентний не тільки для метро, але і для залізниці. Така ситуація навіть не передбачена в посадовій інструкції, в якій прописані всі ймовірні НС. Цьому вагону 44 роки. Так довго вагони стояли тому, що через зчеплення проходить гальмо, і на місці вагони заново не можна було зчепити. Однозначно можна сказати, що машиніст не винен. Швидше за все, це сталося через зношеність металу зчеплення. На цьому відрізку шляху є ділянка на мосту: дорога йде вгору, а потім вниз. На підйомі виникає додаткове навантаження на зчеплення, а оскільки метал зношений, стався обрив", - розповів один з машиністів метрополітену, який працює там майже 30 років.
Як повідомлялося, вчора, 29 листопада, на Святошинсько-Броварській лінії Київського метрополітену під час руху поїзда сталося роз'єднання двох вагонів. Рух поїздів на даній ділянці було паралізовано протягом години.
Коментарі