середа, 12 вересня 2012 04:18

Подорож світом від розетки до розетки
34

11 вересня 2012 року, рівно через 7 місяців після старту, до Києва прибув французький екіпаж з двох відчайдухів Ксав'є Дегона та Антоніна Гі, які відправилися у довколосвітню подорож серійним електромобілем фірми Citroen C-Zero. Стартувавши в лютому місяці в Стразбурзі (Франція) хлопці вже проїхали Бельгію, США, Японію, Малайзію, Тайланд, Лаос, Китай, Казахстан, Росію та Україну.

"На одній заправці машина може пробігти 150 кілометрів, потім треба її заряджати. Якщо від звичайної розетки, то годин 6 до повного заряду. Але через те, що приблизно 70% заряду отримуються за перші декілька годин, ми робимо короткі зупинки в дорозі і за день можемо проїхати 200, а іноді до 300 кілометрів. Звичайно, гарно було у Японії – там є спеціалізовані електрозаправки, де можна повністю зарядити батареї всього за 20 хвилин", – розповів Ксав'є.

- А де було найскладніше?

"Складно було у Казахстані, при чому не те що розетку знайти, а знайти хоча б когось. Бо якщо вже когось знайшов, то тебе обов'язково відведуть до житла, а де житло там і електрика. Іноді бували серйозні проблеми з комунікацією, нас не розуміли, ані французькою, ані англійською, ані російською. Доводилося малювати на запиленому вітровому склі, тоді люди розуміли, чого ми хочемо. В Україні все набагато простіше. Тут можна сказати "електромобіль, акамулятор" і тебе зрозуміють та допоможуть. Плюс тут є люди, які слідкують за нашою мандрівкою в інтернеті (https://www.facebook.com/electric.odyssey, http://www.electric-odyssey.com). Ми дали прес-конференцію в офісі Citroen в Києві. А ще у вас дуже красиві ландшафти та смачна їжа.

На Софіївській площі відчайдушних французів зустрічали ентузіасти електромобілісти з Києва.

"В Києві зараз біля 30 електромобілів, в тому числі моя Тропіка – це бабуся розкішних електромобілів Тесла, які зараз випускаються в Каліфорнії за сприяння Арнольда Шварцнегера, зазначив киянин Олександр Туз. - Єдине, що гальмує розповсюдження електромобілів - це відсутність електрозаправок, адже вартість електрики для проїзду 100 кілометрів десь гривні 4, на маршрутці по Києву вийде дорожче.
У мене є своя невеличка фірма, яка займається переобладнанням серійних авто на електротягу. Можу переробити будь-яке авто, хоч Таврію, але враховуючи вартість обладнання (від 16 тисяч доларів) вигідно переробляти машини середнього класу, при цьому ти ще й залишаєшся в суттєвому вийграші, адже двигун, коробку та паливну систему можна продати як запчастини. В результаті у машини суттєво підвищується ресурс, наприклад, моя Тропіка побудована у 1995 році, і все з нею гаразд, оскільки ламатися там просто нема чому. Плюс електромобілі безшумні, не вібрують ну і, звичайно ж, не забруднюють довкілля вихлопами. Я вірю, що за ними майбутнє.

Зараз ви читаєте новину «Подорож світом від розетки до розетки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути