У Києві збільшились випадки затримки подачі приміських електричок. Цей вид транспорту потребує швидких, термінових змін, розповів екс-перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер.
"У приміському сполученні щось зміниться, якщо зосередяться на їхній рентабельності. Потрібно, щоб оновлювався рухомий склад. На сьогодні, це один із найзбитковіших засобів транспорту в Україні. Причина у відсутності контрою за квитками. Багато пасажирів їздить безоплатно. Є багато пільгових категорій, за які Укрзалізниця не отримує виплати від Міністерства соціальної політики. При оплаті напряму кондуктору гроші теж не завжди доходять до бюджету. Через ці моменти інфраструктура передмістя у жахливому стані. Рішення - зробити електронний квиток і жорстко карати за розкрадання коштів. До того ж здійснити вплив на Мінсоцполітики, щоб покрити борги. З наступного року зробити монетизацію пільг, щоб взагалі прибрати цю проблему", - каже Шульмейстер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експрес до Борисполя зламався на наступний день після запуску
Зараз Державна Укрзалізниця розглядає питання припинення курсування низки електричок, продажі квитків на яких становлять не більше 20%. Замість цього в УЗ на такі маршрути готові запустити автобуси.
Швидкісний експрес із Києва до аеропорту "Бориспіль" знову має технічні проблеми, тому не може їхати за встановленим маршрутом.
Коментарі