пʼятниця, 19 травня 2017 21:00

"Навіть Євробечення не змусило владу Києва зробити нормальні дороги" - Асоціація велосипедистів

"Навіть Євробечення не змусило владу Києва зробити нормальні дороги" - Асоціація велосипедистів

Громадська організація "Асоціація велосипедистів Києва" розкритикувала транспортну політику влади. З відповідним зверненням АВК виступила до мера столиці Віталія Кличка.

"Сьогодні у місті спостерігаємо тривожну тенденцію втрачених можливостей у створенні сучасних вулиць. За наявності масштабного фінансування, яке виділяє Київрада Київавтодору на ремонти та реконструкції вулиць Києва, ремонти відбуваються за застарілими стандартами: без облаштування місць паркування автомобілів, пріоритетності проїзду громадського транспорту, сучасної інфраструктури для велосипедистів та пішоходів. Яскравим прикладом втрачених можливостей є ремонт вулиць навколо станції метро "Лівобережна" перед проведенням конкурсу "Євробачення". Широкі смуги руху, жодних переваг для громадського транспорту, пішоходів та велосипедистів. Місця для паркування автомобілів, навіть за наявності потреби і вільного місця, не були облаштовані. Ремонт асфальту без розробки сучасних схем організації дорожнього руху лише погіршує ситуацію з безпекою на дорогах для всіх. Не проводиться аналізу транспортних потоків та безпеки руху для адаптації вулиць до потреб мешканців.

Поштова площа є іншим прикладом втраченої можливості створення безбар'єрного та дружнього до велотранспорту міського простору; вузький пандус, що виводить великий потік пішоходів та велосипедистів до Паркового моста, а також неможливість безпечного проїзду у бік вулиці Сагайдачного дозволяють віднести цей об'єкт до спадщини радянської школи проектування.

На Трухановому острові продовжують створювати небезпечні та некомфортні умови для проїзду велосипедом та активного відпочинку. За наявності високої кількості пішоходів, бігунів та велосипедистів у цій пішохідній зоні, невідомі виділяють центральну частину вулиці виключно для руху автомобілів.

Ми закликаємо міського голову Віталія Кличка особисто контролювати роботу комунальних дорожніх служб міста, інакше кожен новий інфраструктурний проект ставатиме втраченою можливістю та підвищуватиме ризик ДТП", - ідеться у зверненні.

АВК зокрема вимагає в мера взяти під особистий контроль пішохідну зону Труханового острова: прибрати перешкоди для пішоходів та велосипедистів і суттєво обмежити в'їзд автомобілів на цю територію.

Також просять в рамках капітальних ремонтів та реконструкцій вулиць, запланованих на цей рік КК "Київавтодор" реалізувати сучасні схеми організації дорожнього руху, які передбачатимуть пріоритетний рух пішоходів, велосипедного і громадського транспорту на вулицях: Кирилівській, Тичини, Алма-Атинській, Дніпровсьій Набережій, Привокзальній, Костянтинівській, Суворова, Генерала Алмазова, Набережному шосе, Академіка Вернадського та Шумського.

Серед прохань до влади - завершити у 2017 році облаштування веломаршруту "Європейська площа – Троєщина".

І найголовніше - зробити ключовим суб'єктом формування політики у сфері транспорту та мобільності у місті Департамент транспортної інфраструктури КМДА. "Департамент має бути укомплектований фахівцями, які мають розуміння сучасних тенденцій розвитку міської мобільності. КК "Київавтодор" та інші комунальні компанії мають виконувати, а не формувати політику у цій сфері".

Водночас в АВК зазначають. що деякі зміни на краще у Києві таки відбулися: зокрема з'явився велосипедний маршрут між центром Києва та житловим масивом Троєщина.

Зараз ви читаєте новину «"Навіть Євробечення не змусило владу Києва зробити нормальні дороги" - Асоціація велосипедистів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути