Київрада дала дозвіл знести автобусний парк №6 на вул. Полярна, 20,що на Оболоні.
Це означає, що комунальне підприємство "Київпастранс" має право знести та списати будівель та споруд автобусного парку, який належить громаді Києва. Але після того, як інвестор зведе новий автопарк на Троєщині за свої кошти.
У пояснювальній записці до проекту рішення значиться, що житловий масив Троєщина є найбільшим у місті по кількості населення – 350 тисяч осіб. За прогнозами, його чисельність на 2025 рік складе 500 тисяч осіб. На маршрути цього масиву "Київпастранс" випускає 300 одиниць рухомого складу. Його послугами щодня користується близько 200 000 пасажирів. А автобусного парку на масиві немає. Нульовий пробіг вказаного транспорту в зв'язку з розташуванням автобусного парку на Правому березі складає 690 000 км у рік. В цьому необхідність будівництва автобусного парку на масиві Троєщина. Точної адреси, де він розташовуватиметься, не вказано.
Відомо лише, що на ньому буде обслуговуватись близько 200 одиниць техніки. Працюватиме близько 700 працівників парку.
Очікується, що новий автопарк має оптимізувати маршрутну мережу та логістику пасажирських перевезень, зменшити непродуктивні пробіги транспортних засобів, зекономити паливо-мастильні матеріали та робочий час водіїв.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна і Молдова ніколи не будуть в ЄС - Віце-прем'єр Росії
"На Троєщині будуватиметься доволі сучасний автобусний парк. Від Оболоні здійснювались довгі рейси і були великі втрати від цього, бо транспорт курсував з Оболоні на Троєщину, і обслуговував територію Лівобережжя. Це призводило до суттєвих втрат. І до заборгованості Київпастрансу перед своїми працівниками, із сучаснішими приміщеннями і автобусними парками. Це буде користь тільки для комунального підприємства", - пояснила секретар Київради Галина Герега.
Раніше нардеп Олександр Бригинець заявляв, що міська влада вирішила віддати черговий автопарк під будівництво ще одного супермаркету "Епіцентр", який за чутками, належить чоловікові Галини Гереги Олександрові.
А будівництво нового автопарку на окраїні масиву Троєщина навпаки погіршить транспортну ситуацію в місті.
"Це означає, що муніципальний транспорт нового автопарку двічі на день "ганятиме порожняком" через Московський міст, який щодня стоїть у заторах, спалюючи цінне паливо. Кожен такий "ривок" – 20 зайвих кілометрів в один бік. І все за рахунок киян", – зазначив нардеп.
Коментарі