Метро з Києва до Борисполя можуть запустити через два роки за умови вдалого завершення перемовин з китайськими кредиторами.
Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, пише "Обозреватель".
"Ми розглядали різні напрямки, як можливо це реалізувати. Бо, як ви знаєте, є той багатостраждальний китайський кредит на "Повітряний експрес", хоча частину грошей з нього розікрали "папереднікі". У кінцевому підсумку ми все ж дійшли до концепції легкого метро, яке повинно пройти по поверхні, повноцінно з'єднати Київ з аеропортом і містом Бориспіль", - сказав Омелян.
Запускаючи лоукост, різко збільшиться пасажиропотік між столицею й передмістям, зауважив міністр.
"Збільшений пасажиропотік, орієнтований на дешеві авіаперевезення, вимагає абсолютно іншого виду транспорту. Якщо усі поїдуть автобусом чи машинами, то дорога захлинеться. Запускаючи метро, ми запускаємо не просто сполучення міста з аеропортом "Бориспіль", ми приєднуємо місто-супутник Бориспіль і розвиваємо інфраструктуру навколо цієї гілки метро. А це надалі - котеджні містечка, нові забудови, підприємства, винесені за межі Києва", - наголосив він.
Зараз тривають переговори щодо проекту з іноземними сторонами.
"Якщо ми зараз успішно завершимо переговори з китайцями, то термін реалізації - це максимум півтора року. Термін збору технічної документації - ще півроку. Тобто, максимум за два роки могли б мати", - додав Омелян.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бориспіль і Київ планують з'єднати метро
У квітні стало відомо, що китайська корпорація "Дороги і мости" хоче збудувати залізницю для швидкісного потяга між аеропортом "Бориспіль" та центральним залізничним вокзалом у Києві. Листа з такою пропозицією прислали міністру економічного розвитку і торгівлі Степану Кубіву.
Коментарі