




Сьогодні, в Міжнародний день захисту дітей, один з найстаріших столичних ринків - Лук'янівський - відзначив це свято разом зі своїми відвідувачами. Всі покупці, що прийшли в цей день на ринок з дітьми, на додаток до своїх покупок отримували подарунок-сюрприз: кольорові крейди для малювання та повітряну кульку на честь свята.
Про задум торговців і власника ринку - ТОВ "Квіткова галявина" стало відомо за день до акції, і це привернуло на ринок не тільки постійних клієнтів, що проживають в Шевченківському районі столиці, а й гостей з більш віддалених частин міста. Хоча були й такі, які просто прийшли як зазвичай за покупками і потрапили "з корабля на бал".
У найбільшому захваті були ті, для кого і затівався захід - діти. А враховуючи, що абсолютна більшість малюків і не підозрювали про те, що сьогодні у них "професійне" свято, можна констатувати, що сюрприз дійсно вдався. "Я не знала про задум Лук'янівського ринку, та й про саме свято, чесно кажучи, забула і лише випадково взяла з собою сина, - говорить киянка Олена Клименко, мама п'ятирічного Андрія. - Це була чудова ідея, завдяки якій звичайний похід за продуктами перетворився на свято ". Сам Андрій сказав, що малювання - його улюблене заняття. Він відразу ж почав тестувати подарунок, зображуючи на асфальті домашнього улюбленця - кота.
А от Марія Недорізанюк із семирічною донькою Ганною прийшла спеціально, щоб побувати на святі. "Ми постійні відвідувачі Лук'янівського ринку, тому що живемо недалеко, на вул. Білоруській. Звичайно, не могли пропустити цю подію, - сказала покупниця. - Я, як і планувала, купила свіжі фрукти, які вже багато років беру тільки тут, а донька в цей час грала з іншими дітьми ".
Маленьких відвідувачів дійсно було куди більше звичайного.
Подібні заходи, спрямовані на підвищення комфорту споживачів, тепер стануть постійною практикою на Лук'янівському ринку. Як заявили в адміністрації ринку, компанія "Квіткова галявина" дуже задоволена результатом своєї першої соціальної акції.
"Ефект навіть перевершив наші очікування і ми не маємо наміру зупиняти свою роботу в цьому напрямку", - говорить прес-секретар ТОВ "Квіткова галявина" Андрій Вентов.
Зокрема, найближчим часом на території ринку буде відкрито соціальний магазин, в якому малозабезпечені категорії населення зможуть купувати найпопулярніші групи товарів зі знижкою до 20%. "Магазин буде орієнтований на ветеранів, пенсіонерів, багатодітних матерів, інвалідів, дітей війни - всіх нужденних категорій громадян, які проживають в Шевченківському районі столиці", - підкреслив Андрій Вентов. Подібні програми підтримки малозабезпечених киян реалізує в останні роки і міська адміністрація, тому в "Квітковій галявині" впевнені - подібні об'єднання зусиль влади і бізнесу тільки поліпшать ефективність таких проектів.
Коментарі