Незважаючи на несприятливу ситуацію в теплоенергетиці країни, Київенерго докладає величезних зусиль для поліпшення якості обслуговування своїх клієнтів. Вже є значні результати.
Про це розповіли топ-менеджери Київенерго під час прес-сніданку з журналістами.
"2016 року ми розробили і впровадили внутрішню програму "Час змін" для вдосконалення бізнес-процесів, пов'язаних з поліпшенням сервісу.
У рамках цієї програми реалізується проект "2/12/24". Він передбачає відновлення електропостачання після аварійних відключень протягом 2-х годин, централізованого опалення - протягом 12 годин, гарячого водопостачання - протягом 24 годин. За підсумками квітня 2017 року, відновлення електропостачання здійснювалося в середньому за 1 годину 49 хв., відновлення ГВП - за 15 годин 35 хвилин.
У Центрах обслуговування час очікування клієнтів консультації було скорочено до 16 хв., у контакт-центрі 15-88 середній час очікування клієнтів на лінії зменшився до 2,5 хв., з'явилася можливість передачі показників лічильників електроенергії по телефону в автоматичному режимі, а також подачі заявки на безкоштовну повірку лічильників гарячої води", - розповів комерційний директор Київенерго Євген Бушма.
Велику увагу компанія приділяє розвитку діджитал-сервісів. Згідно зі статистикою, 80% киян активно його використовують. 80% - це проникнення в інтернет Києва. Тобто перспектива того, що кількість клієнтів, які вважають за краще онлайн-взаємодію з підприємством, має величезний потенціал зростання. Тому запущені нові і продовжили роботу вже діючі веб-сервіси.
За словами Бушми, особистим кабінетом електроенергії користуються близько 500 тис. клієнтів, а тепла - 220 тис.
Говорили на зустрічі також і про тарифи, борги населення і держави за субсидіями. За словами гендиректора Київенерго Олександра Фоменко, у компанії важке фінансове становище, посилене боргами. Заборгованість міста перед Київенерго досягла 4,2 млрд, з яких 1,3 млрд - невиплачені державою субсидії та пільги.
"Найпроблемніші боржники з тепла в Україні - держава і населення. Хоча саме держава в умовах стрімкого зростання тарифів має бути найблагонадійнішим платником. Не платять державні органи, борг держави за субсидіями і пільгами вже досяг 1,2 млрд грн. Щоб змінити ситуацію, потрібна сильна мотивація держави просувати реформи, впроваджувати зміни і добиватися результату.
Держава повинна пояснювати людям, чому зросли тарифи, як підвищувати енергоефективність і що це дасть у майбутньому. Час дешевих тарифів і низької вартості енергоресурсів минув. Найближчими десятиліттями не повернеться. Єдина можливість знизити "вагу" платіжки - енергоефективність: менше споживаємо, менше платимо. Тут повинні брати участь всі зацікавлені сторони - держава, місцеві ради, енергокомпанії", - сказав Фоменко.
Коментарі