Цього місяця близько 7 тис. жителів столиці отримали неправильні квитанції за воду.
Про це на брифінгу повідомив директор розрахункового департаменту Київводоканалу Валерій Люлін.
"Біля семи тисяч користувачів у цьому місяці отримували нарахування в районі 50 кубометрів, хоча не передавали показники. Ми аналізуємо зараз цю ситуацію. Я думаю, що автоматично ми проведемо перерахунок", - сказав Люлін.
Неспівпадіння сум у квитанціях і показниках лічильника сталося через те, що із серпня компанія перейшла до самостійного нарахування після введення в дію закону про комерційний облік комунальних послуг.
"Раніше люди сплачували суто за показниками свого лічильника. Тепер споживачі мають повідомляти показники водоканалу. Ці суми потім ми вказуватимемо в квитанціях. За ними мають сплачувати абоненти. Були проблеми на рівні банківської системи. Інколи помилялися оператори або був незрозумілий почерк абонента. Дані перерахуємо, якщо клієнт документально доведе достовірність показників. Наприклад, принесе фотографію лічильника. За липень клієнти мають оплатити по фактичному вживанню. Наступні квитанції мають бути правильні", - пообіцяв менеджер Київводоканалу.
81% киян мають квартирні лічильники. У 99% будинків встановлені прилади обліку водопостачання, повідомляють у компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Комунальні компанії підозрюють у маніпуляціях із тарифами
Раніше Київводоканал розпочав відключення приватних будинків, які самовільно під'єднали до мережі водопостачання і не платили за спожиту послугу.
Коментарі