Черги біля кас Центрального та Південного залізничних вокзалів значно поменшали. Якщо наприкінці червня під віконцями стояло як мінімум по п"ять десятків пасажирів, то тепер — від сили 15–20.
Такі перші позитивні результати експерименту, який Південно-Західна залізниця проводить на вокзалах Києва з 10 липня. Полягає він у тому, що всі каси розподілили на три види: добового, попереднього продажу квитків та на електропоїзди підвищеного комфорту.
— Я раніше стояла в черзі більше години, а то й дві, а тепер максимум хвилин п"ятнадцять. Приходжу на вокзал і без проблем беру квиток. Мені це подобається. На вокзалі буваю часто: на кожні вихідні їжджу до батьків у Жмеринку, — розповідає "ГПУ" Оксана Михник, 45 років.
Проте більшість пасажирів іще не знають про новий принцип розподілу кас. Займають чергу біля віконець, де менше людей, а потім виявляється, що там не продають потрібних квитків.
— Буваю на вокзалі рідко. Зараз стою вже у третій черзі, аби купити квиток до Сімферополя на кінець серпня, — скаржиться Наталя Петренко, 51 рік. — Спочатку зайняла чергу в касу електропоїздів, потім — у касу добового продажу. Тепер нарешті стою в черзі до каси попереднього продажу. Мене це бісить: хай би адміністрація вокзалу робила оголошення про нову роботу кас.
Коментарі