Асоціація велосипедистів рекомендує міській владі Києва переглянути стандарти дорожньої інфраструктури і звузити дороги. У такий спосіб пропонують зменшити смертність на дорогах і кількість ДТП.
Про це у журналі "Хмарочос" пише Координатор з національної роботи асоціації велосипедистів Києва Вадим Денисенко.
Він нагадав, що 9 березня на вулиці Заболотного автомобіль на смерть збив чоловіка, який переходив по"зебрі" з велосипедом.
Члени асоціації оглянули перехід, склали схему розстановки знаків на під'їздах до нього, порахували швидкість, з якою транспорт перетинає перехід.
"Вулиця Заболотного має по дві окремі проїзні частини, шириною 9 метрів кожна. Розділова смуга між ними, шириною 2,5 метри. Швидкість руху тут до 40 км/год в напрямку Столичного шосе. У напрямку Теремків - 60 км/год. Розмітки практично не видно", - розповів Денисенко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Водій легковика збив велосипедистку
Водії автомобілів майже всі ігнорують швидкісні обмеження. Основний потік автівок рухається зі швидкістю 70-90 км/год, що є "гарантованим" летальним наслідком для пішохода при зіткненні з машиною.
"Потік автомобілів їде з такою великою швидкістю, тому що йому дозволяє так їхати дорожня інфраструктура. Ширина смуги на цій ділянці Заболотного становить в середньому 4,5 метри. Це набагато більше, ніж передбачено будівельними нормами в Україні і ще більше, ніж будують дороги у США та Німеччині", - пояснив Денисенко.
Ширина смуг прямо впливає на середню швидкість, яку розвивають водії.
"За рахунок ширини смуг та відсутності інфраструктури, що уповільнює потік авто, вулиця сприймається водіями, як заміська траса. Після великої кількості ДТП на ділянці в місті не роблять жодних висновків і не думають, як це можна змінити", - наголосив Денисенко.
Тому асоціація пропонує:
– звузити смуги руху автівок до справді європейських стандартів (3-3,20 м);
– поставити світлофор, який працюватиме "за викликом";
– встановити точкове освітлення зони переходу;
– відремонтувати асфальтове покриття;
– встановити камери фіксації швидкості;
– частину вулиці, де є перехід, реконструювати із застосуванням елементів активного дизайну (напрямні острівці для вповільнення руху, організація кільця на під'їздах до житлової забудови). Водії повинні відчувати відмінність між трасою та міською вулицею;
– постійно проводити "технічні розслідування летальних ДТП", аби кожного разу можна було визначити, як змінити інфраструктуру, щоб вулиця стала більш безпечною.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Велосипедист зламав щелепу об трамвай
Поліцейські назвали найбільш небезпечні дороги України. За рівнем аварійності критична ситуація у 9 областях.
Коментарі
1