Єдина квитанція за комунальні послуги скоротить черги в касах Ощадбанку і змусить споживачів сплачувати рахунки за усі послуги.
Про це в коментарі Gazeta.ua заявив директор аналітично-дослідного центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко.
"Одна платіжка замість чотирьох, вигідніша споживачам. Бо у ній легше розібратися. Оператору, бо не треба в чотири рази більше часу витрачати на обслуговування одного клієнта. У Києві 800 тисяч пенсіонерів. Переважна більшість далека від інтернету, також не можуть сплачувати через термінали", - розповів Сергієнко.
Проти єдиної квитанції виступає лише Київенерго, зауважив експерт.
"Енергокомпанія хоче тримати платіжки під своїм контролем, щоб самим обраховувати і роздавати платежі. А міськадміністрація примушує компанію рахуватися з позицією влади - поліпшувати платіжний процес для людей", - сказав він.
Після того, як єдину квитанцію введуть, усі кошти надходитимуть на рахунок Головного інформаційно обчислювального центру. Він оброблятиме базу даних, контролюватиме споживачів і постачальників послуг, проводитиме обчислення та розподілятиме кошти по виконавцях, нагадав Сергієнко.
Введення єдиного платежу змусить киян сплачувати усі рахунки, додав він.
"Зараз кияни можуть не сплатити за якусь послугу через брак коштів. Влада ж хоче змусити киян платити або за все, або нічого. Це трохи варварський метод, але система ще не придумала нічого кращого. Вихід - встановлювати лічильники на газ, воду, ставити лічильники на батареї", - сказав директор аналітично-дослідного центру "Інститут міста".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Київенерго попередило киян про недійсні платіжки
Коментарі