Приблизно о шостій вечора минулої середи на зупинці Парк Перемоги трагічно загинула трирічна киянка Анастасія Бегун.
Дівчинка разом із матір"ю, Катериною Бегун, 27 років, виходила з автобуса 50-го маршруту. Свідки кажуть: салон був ущерть набитий пасажирами. На зупинці виходили багато, біля дверей утворився натовп. Мати й Настя залишали автобус останніми. Жінка тримала дівчинку за руку, мала повинна була вийти першою.
Того вечора трирічна Настя разом із мамою їхала гуляти в парк. Дитину одягли в джинси, білі кросівки, яскравий светрик і блакитну курточку.
Коли всі пасажири зійшли, водій "Вольво" Борис Шуляк, 53 роки, не побачив у правому боковому дзеркалі двох пасажирів, які готуються вийти. Автобус рушив, шофер закривав двері. Катерину Бегун затисло дверима на східцях. Дівчинка була на вулиці. Рука малої вислизнула з материної, Настя впала і потрапила головою під заднє колесо. Померла миттєво — їй розчавило голову.
"Швидку" й міліцію викликала 50-річна пані Таїсія, охоронець сусідньої автостоянки.
— Я бачила все з початку до кінця. Ця мала мені вже третю ніч сниться, — каже пані Таїсія. — Автобус від"їхав на метр, знову зупинився. Двері відкрилися, мати вистрибнула з нього. Страшно закричала. Я в житті не чула такого крику, він не був схожий на людський. Потім жінка схилилася над дівчинкою. Незворушно сиділа з півгодини.
"Швидка" відвезла Катерину Бегун до пологового будинку. Жінка вагітна. Медики боялися, що через шок у неї станеться викидень.
У житті не чула такого крику, він не був схожий на людський
Згідно з попереднім висновком експертів ДАІ, в трагедії винен водій. Він не мав права рушати, доки не переконається, що всі пасажири вийшли.
Справу передали слідчому Дніпровського райвідділу міліції Олександрові Боярку, 31 рік.
— Водій у шоці. Допитував його мій колега. Борис Шуляк відповідає лише на чітко поставлені запитання. Причину трагедії пояснює тим, що не бачив у боковому дзеркалі пасажирів, — каже слідчий.
Два дні Олександр Боярко опитував свідків. З Катериною Бегун міліціонер не спілкувався. У п"ятницю жінку виписали з пологового будинку, але говорити вона не може. На запитання слідчого відповідав батько загиблої дівчинки, 28-річний Сергій.
— Ми з ним розмовляли зранку, — робить паузу Олександр. — Я дорослий чоловік, але трохи сам не розплакався. Сльози вже наверталися на очі.
У п"ятницю Дніпровський суд відпустив Бориса Шуляка на підписку про невиїзд. На засіданні був присутній водій, юристи, які представляли обидві сторони, і міліціонери. Родичів загиблої не було. Засідання тривало 45 хвилин. Борис Шуляк стояв не зронивши й слова. Дивився в підлогу.
У автопарку "ГПУ" розповіли: Борис Шуляк — дуже досвідчений водій. Його взяли на роботу в АТП N2 1982-го. За 24 роки роботи має три незначні порушення правил: не помітив знака і двічі порушив правила на перехресті.
— Якщо є можливість, ми захищатимемо Бориса, — каже директор АТП Віктор Стрельников. — Але якщо виявиться, що він винен, то так і буде. Звісно, хочеться допомогти родині загиблої, і ми будемо це робити. Ще не вирішили як. Повірте, я не знаю, як підійти до матері.
З понеділка міліція відтворюватиме ДТП, знову опитуватиме свідків. Водія звинувачують за ст. 286 ч. 2 КК — порушення правил безпеки дорожнього руху, що спричинило смерть потерпілого. Позбавлення волі — від 3 до 8 років.
Червоний "Вольво" стоїть опечатаний на задньому дворі Дніпровського райвідділу. На задньому колесі — сліди крові дівчинки. До автобуса постійно підходять міліціонери.
— Это тот самый автобус? Кошмар! — підслухала я розмову чотирьох оперів.
Як стало відомо "ГПУ", в п"ятницю, перед засіданням суду, у "Вольво" при загадкових обставинах розбилося дзеркало. Саме те, через яке водій не побачив, як Настя з матір"ю виходила з автобуса. Очевидно, воно мало стати основою слідчих експериментів. Замість розбитого дзеркала поставлять нове — привезуть із автопарку.
Олександр Боярко дивується, як таке могло статися.
— Його розбив хтось із наших працівників, — каже слідчий. — Як таке могло статися, не знаю. Такого ще в нас не було. "Вольво" — це ж, по суті, речовий доказ.
У п"ятницю на місці, де загинула Настя, зняли асфальт. Там прокладають кабель.
Шестеро загинули, 184 поранено
Із січня по вересень 2006 року на дорогах Києва загинуло шестеро дітей. Внаслідок отриманих у ДТП травм до лікарень потрапили ще 184 дитини. Як повідомляє Управління ДАІ Києва, більшість аварій сталися з вини водіїв.
ДАІ закликає всіх киян — учасників дорожнього руху дотримуватися правил. Водіям радять бути максимально уважними на вулицях, пам"ятати, що реакція дітей на проїжджій частині може бути непередбачуваною. Батьки учнів початкових класів повинні обрати для дитини найбільш безпечний шлях із школи додому. Бажано з підземними переходами та світлофорами.
Коментарі