Київський залізничний вокзал хочуть віддати у приватну власність.
Це допоможе оновити й осучаснити вокзал. Однією з умов буде встановлення ескалаторів до всіх платформ. Також є ідея збудувати рухому платформу на другому поверсі, передає Радіо Свобода.
"У недалекому майбутньому плануємо розглянути спільно з "Укрзалізницею" можливість передачі в концесію залізничного вокзалу. Тоді це буде зовсім інший проєкт. Буде певний інвестор, який матиме інвестиційні зобов'язання. Він змушений буде вкладати в цей вокзал. Ми тоді точно поставимо в умовах і ескалатори до всіх платформ", – розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Минулого року Київський вокзал зазнав збитків на 36 мільйонів гривень.
"При їхньому неймовірному трафіку за минулий рік отримали 36 мільйонів гривень збитків. І порівняти з будь-яким торговельним центром у Києві, там неймовірні прибутки. Причина збитків – корупція, нераціональне використання коштів, співпраця з ФДМУ, де здаються ці орендні площі у дивний спосіб, несамостійно", – зазначив міністр.
Концесія торкнеться не лише залізниці, а й доріг, портів та інших сфер, де не справляється держава. А перші концесійні проєкти анонсують уже цього року, наголосив він.
"У цьому році анонсуємо перші концесійні проєкти, у тому числі в портах. Ми на це будемо дивитися не тільки в контексті якоїсь сфери – залізниця, дороги, а комплексно, тому що держава не завжди кращий управлінець. І ті питання, в яких не може впоратися, не має достатніх результатів фінансових, а демонструє збитки, то, власне, точно з цим треба щось змінювати. І концесія – це, напевне, найкращий варіант", – резюмував він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Cуд дозволив побудувати висотку в історичному центрі Києва
13 вересня Верховна Рада у першому читанні ухвалила закон про концесію. За словами, депутатів це дозволить залучити інвестиції в оновлення інфраструктурних проєктів.
Концесія передбачає передачу об'єктів державної власності у приватне тимчасове користування.
Коментарі