![10 відсотків киян посадять на велосипеди до 2025 року](https://static.gazeta.ua/img/cache/preview/407/407696_w_300.jpg?v=0)
У Стратегії Києва до 2025 року планують обмежити використання приватного транспорту. Про це сьогодні сказав під час громадської ради з розробки цього проекту голова компанії BCG Сергій Перапечко, передає УНН.
Перапечка наголосив, що одним із найголовніших частин у Стратегії розвитку Києва до 2025 року, це відхід від розвитку великої транспортної інфраструктури.
"Найголовніше, це відхід від, можливо, концепції, яку можна було б інтерпретувати як місто для автомобілів, а більше як місто для людей. І місто, перш за все, за проїзд у громадському транспорті. Ми всі розуміємо, як і показує приклад європейський міст, що сучасне європейське місто не може задовольнити попит на приватний автотранспорт", - зазначив Перапечка.
За його словами, у Києві близько 250 автомобілів на тисячу жителів і скрізь затори, хоча у Мюнхені близько 500 автомобілів на тисячу жителів, але заторів немає.
"Тому що першим пріоритетом стоїть розвиток сучасного громадського транспорту і, в першу чергу, екологічно чистого електричного транспорту. Ми хотіли б на цьому зробити особливий акцент. Крім того, звернути увагу на екологічній складовій громадського транспорту. Тобто, на роль електротранспорту і електроавтомобілів", - додав голова компанії BCG.
За його словами, Києву у будь-якому випадку доведеться вводити стимулюючі інструменти, які обмежать користування власного автотранспорту в періоди, коли він найбільше навантажує транспортну структуру, а саме у робочі дні.
"Це будуть стимули, щоб обмежувати його використання і зробити альтернативу у вигляді громадського транспорту. На перспективу це має бути пріоритетом міста", - сказав він.
Цільовим показником по транспортному напряму щодо Стратегій Києва до 2025 року, який пропонує компанія BCG, це зберігання на рівні 50% громадського транспорту, 40% власного і близько 10% альтернативного виду транспорту, мається на увазі, перш за все, велотранспорт.
Коментарі
4