У 1961 році між Львовом і Ковелем був запущений перший і єдиний в Україні потяг з двоповерховими вагонами. Виготовлялися у Німецькій Демократичній Республіці на вагонобудівному заводі "Аммендорф" в Герліці.
Вагони розробили спеціально для СРСР у 1959 році. Цю новинку передали Радянському Союзу у якості компенсації за нанесену державі шкоду під час Другої світової війни, пише kovelpost.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві тестують трамвай з кондиціонером і Wi-Fi
Ковельську залізницю побудували у 1870 році. У 1953-му році вона увійшла до складу Львівської залізниці.
1961-го року на станцію Ковель прибув двоповерховий пасажирський поїзд. Він складався з чотирьох двоповерхових вагонів.
Інноваційний потяг курсував за маршрутом Львів – Ковель. Раз на тиждень вагони відправлялися на околиці Львова.
Двоповерхові вагони комплектувалися сидячими місцями. На другому поверсі місця оснащувалися столиками.
Для пасажирів це було незвичайним видовищем.
Однак, інновація не сподобалася керівництву радянських залізниць. Конструкція не була взята за основу модернізації системи залізничних доріг в СРСР.
Через кілька років роботи двоповерхові вагони зняли з маршрутів і відправили на бази зберігання.
З 10 травня в потягах Укрзалізниці зміняться ціни на чай, розчинну каву та мінеральну воду. Вартість напоїв у поїздах становитиме 8 гривень за склянку чаю, кави, кавового напою та за газовану та не газовану воду ємністю 0,5 л.
Коментарі
1