Неподалік Лондона 15 жовтня 1907-го пасажирський потяг із поштовими вагонами зійшов із рейок на станції Шрусбері. Загинуло 18 людей, ще 33 поранено.
Машиніст замість дозволених 16 км/год їхав зі швидкістю 97 км/год. Три вагони перекинулися. Загинули машиніст і пожежник, два охоронці, 11 пасажирів і три сортувальника пошти. Місцеві кинулися рятувати поранених людей, до місця аварії прибули пожежники та медики. Поранені були дуже скалічені, більшість померло там.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перших грабіжників потяга лінчували
На наступний день після аварії розпочалося офіційне розслідування, звіт був опублікований 12 лютого. Висновки: несправностей у гальмах і двигуні не було. Після детального вивчення стану здоров'я водія було виявлено, що алкоголю та наркотиків у його тілі не було, він не мав інфаркту. Комісія вирішила, що найбільш імовірним поясненням аварії в Шрусбері було те, що водій задрімав, пропустивши сигнал повороту.
На місці аварії встановили пам'ятний знак, а швидкість потягів обмежили.
Два приміські потяги зіткнулися 27 червня 1988-го на Ліонському вокзалі в Парижі. Загинуло 56 осіб, 57 поранені. Ліонський вокзал — один з шести найбільших залізничних вокзалів Парижа. У 18:36 був зірваний стоп-кран в одному з вагонів. Система безпеки примусово заблокувала гальма на вагонах. Диспетчер дав команду їхати одразу до кінцевої зупинки — Ліонського вокзалу.
Потяг рухався зі швидкістю 96 км/год, там майже не працювали гальма. Вагон некерованого Z 5300 на швидкості 70 км/год врізався в головний вагон потяга на станції. Усього загинуло 56 осіб і півсотні були поранені. Всі вони перебували в нерухомому потязі. Пасажири некерованого потяга отримали лише невеличкі подряпини.
Коментарі