Глянцеві журнали ХХ ст. ще не використовували fashion-фотографію. На обкладинках художники малювали ілюстрації. Зазвичай, малюнки виходили провокативні та граціозні.
Популярні глянці тих часів - Harper's Bazaar та Vogue, які з'явилися у 1940-х та 1950-х роках.
Ілюстрації до них готували відомі художники, зокрема, американець Енді Уорхол, росіяни Роман Титов, Лев Бакст, роботи якого вирізнялися витонченістю та казковістю, пише faqindecor.com.
Ще одиному французькому ілюстраторові з українськими коренями Адольфу Кассандру популярність принесли малюнки та шрифти, розроблені спеціально для журналів. Логотип-абревіатура модного будинку Yves Saint Laurent 1963 року належить його авторству.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що готують українські видавці 2018-го: фотодобірка новинок
Харрісон Фішер для Cosmpolitan малював обкладинки, на яких красуються ніжні та ліричні дівчата. Він став законодавцем моди та одним із найзатребуваніших художників-ілюстраторів завдяки пізнаваному стилю.
Глянцеве видання — це ілюстроване періодичне друковане видання високої поліграфічної якості, найрізноманітнішої тематики. Набули масового поширення в останні 5 – 10 років. Продукт, розрахований на відпочинок читача, в якому розміщені зазвичай "легкі" матеріали.
Коментарі