61-річний композитор Геннадій Татарченко одружений із співачкою Астраєю, молодшою за нього на 20 років. Чоловік впевнений, що в жінки із старшим чоловіком більше перспектив. Для молодого вона буде мамою.
Про це він розповів журналісту Gazeta.ua
"Більшість жінок, які гарно виглядають, на які око можна покласти , мають старших чоловіків. Бо вони впевнені в їхньому коханні, підтримці. Якщо ж пара рівна по віку, чи чоловік молодший, жінка стає мамкою. З "синком" треба носитися, панькатися, комп'ютери йому купувати, слухати його розповіді, який він розумний, кльовий, накачаний. Ну що тут цікавого молодій, амбітній жінці? Он Денисова біля Кривошапко потроху мамкою стає, Пугачова біля Галкіна теж".
У вас нема страху, що Астрая піде до молодшого?
"Страх є, але не до молодого. До такого як я, з клепкою в голові, може піти. Старший чоловік з одного боку як батько: може вислухати, може підіграти: "Яка ти розумна, класна", з іншого боку – пацан, бо всі чоловіки будь-якого віку в душі пацани. А молодняк, як правило, амбітний дивиться крізь жінку. Мовляв, за тобою ще ряд таких як ти у мне буде. А біля старшого впевнена, що вона остання у нього. Коли жінка поряд з молодим, у неї нема внутрішньої перспективи. А біля старшого є.
Але ж є речі, на які немає ради: молодість, зовнішня привабливість чоловіків, які оточують вашу дружину. Зізнайтеся: все-таки ревнуєте?
"Я ніколи не почувався красивим мужчиною. Але який парадокс: вона мене ревнує більше, ніж я її. Я кажу їй: "Альоночка (справжнє ім'я Астраї) , хочеш, не хочеш, а в мене були і будуть секрети. Ти ніколи не залізеш в мою душу до кінця, якби не хотіла. У мене було життя до тебе, були друзі, які пішли з життя, якісь секрети юності" Це розігріває її інтерес до мене. Хай співає з молодими, хай кажуть компліменти. Що ж тут поганого? Я не ревную.А хоч і би ревнував, ніколи б не зізнався"
У 1995 році Астрая першою із українських співачок знялася оголеною для одного з українських видань.
Вашій дружині пропонують знятися у відвертій фотосесії?
"Ой, пропозиціями завалюють. Вона навіть суми слухати не хоче, відразу каже: ні. Це як у композиторській діяльності: приходжу до інвестра і прошу грошей. А він каже: "Твій проект коштуватиме 100 тис доларів. Я подарую тобі 5 чи 10, тільки відчепися". Так і Альона. Їй простіше дати комусь "п'ятьорік", якби тільки не діставали такими пропозиціями".
Як уживаються дві творчі людини в сім'ї? Нема відчуття, що дружина перетягла ковдру на себе?
"Я скептично ставлюся до сімейних підрядів. Прикладів, коли одружуються творчі люди, безліч. Муслім Магомаєв покійний і Галина Вишневська, Софія Ротару і Анатолій Євдокімов. Обов'язково хтось повинен бути паровозом, а хтось на ньому їхати. Як показує практика всесвітня: ніколи не було такого, шоб існували поряд дві знакові зірки. Можливо тільки так: одна у тіні ,одна на виду.
Найкраща схема в шоу-бізнесі, коли продюсер, композитор опікується цілим виводком майбутніх зірок.А дружина не має відношення до шоу-бізнесу. Золотий варіант: "Йосип Кобзон і його Неллі. Жінка має бути вдома. Це правильно. Але у нас з Астраєю так склалося, що ми зійшлися, коли я вже був відомим композитором. Ставати її продюсером, який зранку до ночі бігає по інвесторах, я не міг. Бо Геннадій Татарченко - композитор і пише музику до пісень, рок-опер, фільмів. Астрая ж молода, невгамовна, талановита жінка не могла бути в моїй тіні. Спершу вона співала мої пісні, потім пішла в режисери, була ведучою і тепер уже сама пише композиції. Що б вона не робила , у неї все вдається. У кожного з нас своя робота, кожний сам собі продюсер. Кожний вміє заробляти гроші, причому на свої жіночі забаганки:сценичні костюми, косметику, всякі там салони вона заробляє сама".
Коментарі
10