24-річна Аргиліка Кондітсіс покинула навчання, аби розвивати власний бренд BabyBoo. Навчалася на графічного дизайнера. За її словами, це найкраще рішення, що вона коли-небудь робила.
Спочатку створила колекцію взуття. Згодом випустила лінійку бюстгальтерів, що обіцяють миттєвий подвійний об'єм. Виклала у мережі відео, де показала як працює збільшення. За декілька днів ролик переглянули близько мільйона чоловіків.
Виріб бежевого кольору зверху покритий еластаном. Всередині знаходиться силікон, що щільно прилягає до шкіри без ковзання. Є тільки передня частина, аби можна було одягнути сукню з відкритою спиною. Спереду на бюсту зав'язки. Під одягом стягуються та максимально стискають груди. За рахунок цього створюються подвійний об'єм.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Блискучі речі - головний тренд зіркових модниць для сезону літо-2017
За словами дизайнера, лише у цьому році продажі збільшилися на 300%. Вироби користуються великою популярності у зірок та молодих дівчат.
Модель у "золотому купальнику" підкорила мережу та стала сенсацією. На сторінці Instagram бренду Black Tape Projec з'явилося відео, на якому оголена дівчина позує на пляжі у блискучих шматочках, що нагадують золото. Дизайнером є американець Джоель Альварес.
Коментарі