![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/756/756423_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/756/756423_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/756/756423_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/756/756423_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/756/756423_5_a_135_100.jpg?v=0)
Два українських бренди PRZHONSKAYA та Ali Saulidi створили спільну колекцію взуття сезону весна-літо 2017. Рекламну кампанію зняли на тлі безлюдної краси пустелі.
Модель Юлія Хромцова позує у жіночних лакованих та замшевих туфлях-мюлі. Це взуття на підборах без задника. У колекції представили небесно-голубі, пудрово-бузкові, глибокого виноградні відтінки та кольори тютюну.
Увагу також привертають геометричні форми: гострі носки поєднуються з масивними квадратними каблуками. Взуття виглядає елегантно та практично.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чотири наймодніші моделі взуття для сезону весна-літо 2017
Дизайнери Олена Пржонська та Алі Сауліді співпрацюють вже не перший сезон, створюючи взуття для подіумних колекцій одягу. Цього разу мюлі Ali Saulidi послужили яскравим акцентом в монохромних комплектах. Пржонська звернулася до елементів класичного костюму та білизняної естетики, об'єднала м'які приталені силуети та жорсткі чисті лінії.
Коментарі