понеділок, 06 червня 2016 14:28

Український бренд представив колекцію з вітражами
5

Фото: cosmo.com.ua

Український бренд SHUSHAN представив прев'ю своєї першої міжсезонної колекції Pre-Spring 2017. Під назвою "Вітражне літо". Повний показ відбудеться в рамках Mercedes Benz Odessa Fashion Days.

Дизайнер поєднав сукні, спідниці, літні парки з легкого деніму та ніжного шифону з сорочками і топами з шовку, крепу.

Головні кольори моделей - білий, темно-рожевий та помаранчевий. Вони уособлюють радість, безтурботність та свободу.

У колекції збережений основний напрям бренду - геометричні аплікації.

Основним натхненням колекції стала колористика Марка Ротко та кольорові вітражі Антоніо Гауді в Барселоні.

Нагадаємо, засновник бренду SHUSHAN - 20-ти річна Памбухчян Шушан. Мета дизайнера створювати такий одяг, в якому кожна дівчина буде почувати себе комфортно та витончено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Головний аксесуар літнього сезону - вінок

Зараз ви читаєте новину «Український бренд представив колекцію з вітражами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути