![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/701/701611_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/701/701611_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/701/701611_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/701/701611_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/701/701611_5_a_135_100.jpg?v=0)
Італійський дім моди Gucci запускає послугу кастомізації. Продукція виготовляється під замовлення конкретних споживачів. Вона комплектується додатковими елементами.
Бренд пропонує кастомізувати моделі сумки з монограмою. Покупці можуть прикрасити аксесуар стікерами звірів, блискавок, комах та квітів з останніх колекцій Gucci. Нововведення доступне тільки в міланському бутіку. Незабаром очікується запуск онлайн-сервісу.
Сьогодні кастомізація один з головних трендів моди. Над адаптацією речей під бажання клієнта вже працюють багато брендів: Burberry, Loius Vuitton, Nike.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Болеро з пір'я та квіти з органзи — сукні модного дому Ralph & Russo
×
Коментарі