понеділок, 04 липня 2016 12:46

Рожеві шуби, лакові пальто та шкіряні комплекти — рекламна кампанія Gucci 2016/17
11

Фото: beauty.ua

Італійський модний бренд Gucci представив нову рекламну кампанію сезону осінь-зима 2016/17. Вона присвячена вуличному стилю одного з найбільших мегаполісів Японії.

Креативний директор бренду Алессандро Мікеле намагався передати розслаблений та богемний дух колекції.

Кемпейн вийшов онлайн. У центрі уваги — Токіо. Яскраве місто контрастів з його строкатим та сміливим "street style". Моделей одягнули у рожево-зефірні шуби, лакові пальто та туфлі з смугастим принтом. Незвичними поєднаннями стали комплекти з шкіряних піджаків та спідниць, відкритих босоніжок та високих строкатих шкарпеток. Образи дуже насичені аксесуарами — каблучки, намиста, капелюхи з вуаллю, брошки та яскраві сумки.

Фотографом став Глен Лачфорд. Моделі - абсолютно незнайомі обличчя. Петра Коллінс, Ліа Павлова, Травні Лапре, Софія Фрізен та Ян Кумру. Інтер'єри для зйомок обрали різні: вулиці міста, квітучі сади, чайні будинки та гральні клуби.

Нагадаємо, минулу рекламну кампанію Gucci заборонили через надмірну та хворобливу худорлявість моделей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Модний бренд представив нову рекламну кампанію за участю зірки "Третій зайвий 2"

Зараз ви читаєте новину «Рожеві шуби, лакові пальто та шкіряні комплекти — рекламна кампанія Gucci 2016/17». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути