Італійський модний бренд Gucci представив нову рекламну кампанію сезону осінь-зима 2016/17. Вона присвячена вуличному стилю одного з найбільших мегаполісів Японії.
Креативний директор бренду Алессандро Мікеле намагався передати розслаблений та богемний дух колекції.
Кемпейн вийшов онлайн. У центрі уваги — Токіо. Яскраве місто контрастів з його строкатим та сміливим "street style". Моделей одягнули у рожево-зефірні шуби, лакові пальто та туфлі з смугастим принтом. Незвичними поєднаннями стали комплекти з шкіряних піджаків та спідниць, відкритих босоніжок та високих строкатих шкарпеток. Образи дуже насичені аксесуарами — каблучки, намиста, капелюхи з вуаллю, брошки та яскраві сумки.
Фотографом став Глен Лачфорд. Моделі - абсолютно незнайомі обличчя. Петра Коллінс, Ліа Павлова, Травні Лапре, Софія Фрізен та Ян Кумру. Інтер'єри для зйомок обрали різні: вулиці міста, квітучі сади, чайні будинки та гральні клуби.
Нагадаємо, минулу рекламну кампанію Gucci заборонили через надмірну та хворобливу худорлявість моделей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Модний бренд представив нову рекламну кампанію за участю зірки "Третій зайвий 2"
Коментарі