Співачка Ріанна стала обличчям нової рекламної кампанії Fenty Puma. На чорно-білих знімках продемонструвала спортивні аксесуари у вигляді підвісок та принтованих шапок. На руках зірки красувалися браслети та напульсники, що знову входять у моду.
Колекція Fenty Puma весна-літо 2017 — поєднання спорту та будуарної естетики часів Марії-Антуанетти. Дизайн кросівок та шльопанців переосмислений та втілений у романтичному стилі. Моделі створили з атласу та прикрасили бантами. Виконані в ніжно-рожевому та темно-зеленому кольорах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Британська зірка одягнула українську сукню для реклами Mercedes-Benz
Фотосет створений дуетом фотографі Luigi & Lango.
Ріанна розробляє колекції для бренду Fenty Puma вже три сезони поспіль.
Коментарі