Американський бренд Michael Kors представив рекламну кампанію The Walk нової колекції одягу. Вона присвячена вуличному стилю Нью-Йорку та розкоші.
У зйомці взяла участь принцеса Греції та Данії - Марія-Олімпія, американська співачка та сестра Бейонсе - Соланж Ноулз, а також моделі - Ніна Агда та Су Джу Парк.
Зірки позували в брендових пальто, тренчах, капелюхах, джинсах та блузах. Головний акцент дизайнер, традиційно, зробив на аксесуари — шкіряні сумки через плече.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Улюблений дизайнер Мішель Обами представив осінні образи
"Мода - це прояв індивідуальності. Я завжди розглядав вулиці Нью-Йорка, як кращий подіум для моделей. У кампанії The Walk ми можемо побачити наші нові осінні творіння крізь різні фільтри. Я натхненний тим, як мої дизайни отримують життя за допомогою різних персон з власним унікальним стилем ", - сказав дизайнер Майкл Корс.
Нагадаємо, нещодавно Бейонсе створила нову колекцію одягу Lemonade. Вона присвячена виходу альбому під такою ж назвою.
Коментарі