пʼятниця, 09 вересня 2016 11:45

Сукні та костюми з запахом - колекція першого українського мас-маркет бренду
12

Фото: vogue.ua

Перший вітчизняний мас-маркет бренд Must Have представив осінньо-зимову колекцію. Дизайнери Анастасія Дзюба та Анна Коваленко зробили акцент на сукнях та костюмах с запахом.

Лаконічним жіночим силуетам додали кольору та прикрасили ніжними квітковими принтами.

Моделі осінніх комбінезонів с довгими рукавами та брюками-кюлотами представлені у темних відтінках синього. Трендом офісного стилю стали спідниці-плісе у поєднанні з бежевими блузами, короткі сукні на ґудзиках, сукні-сорочки.

Кюлоти - укорочені широкі штани довжиною міді.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У полотняній сорочці у полі - образи українок осінь-2016

Кольори колекції - від яскраво-червоного та синього до пастельних та нюдових відтінків.

Обличчям рекламної кампанії стала українська топ-модель Наталія Піро.

Нагадаємо, саме сукні Must Have вибрала перша леді Марина Порошенко та її дочки в 2014 році для святкування церемонії підняття прапора на Софіївській площі.

Зараз ви читаєте новину «Сукні та костюми з запахом - колекція першого українського мас-маркет бренду». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути