Київська дизайнерка Єлизавета Зволинська представила 1-шу колекцію власного бренду ZVOLI в межах платформи NEW NAMES на Українському тижні моди.
Вона представила пишні сукні на тоненьких бретельках, довгі плаття з рукавами-ліхтариками, корсети, сорочки, прикрашені бантиками з чорних стрічок, просторі комбінезони з мереживними комірцями. З кольорів обрали жовтий, білий, блакитний і сірий.
"Колекція Introduction натхнена останнім альбомом Мелані Мартінез, убраннями вікторіанської епохи, сучасною культурою покоління Z. Нею я розмірковую на тему дорослішання творчої особистості та ставлю питання: а чи обов'язково "дорослішати", коли мистецтво стає твоєю професією? Моя колекція передбачає стирання встановлених суспільством кордонів між "інфантильним" і "дорослим". Вона для тих, хто не боїться виділитися", - розповіла Єлизавета Зволинська.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мереживо і бахрома: Юлія Франц приголомшила образами для party girl
"Для пошиття були використані як нові, так і вживані матеріали. Одяг прикрашений мереживом, стрічками та вишивкою", - додала вона.
Український тиждень моди стартував 5 лютого в столичному "Мистецькому арсеналі". Уперше за 24 роки захід відбувся без присутності глядачів. Усі покази транслювали онлайн. Участь у заході взяли 22 дизайнери.
Коментарі