понеділок, 18 липня 2016 13:38

Карл Лагерфельд створив рекламну кампанію в стилістиці 1960-х
6

Фото: vogue.ua

Дизайнер Карл Лагерфельд знову довів, що твідовий жакет Chanel - позачасова річ. У рекламній кампанії до міжсезонної колекції Pre-Fall 2016 автор продемонстрував нові грані. Твідовий жакет став більше схожий на утилітарну парку. Аристократичний матеріал не дав йому втратити первісної елегантності.

Парка - довга тепла куртка, як правило, з капюшоном.

Обличчям кампанії стала італійка Маріякарла Босконо. Автором фото особисто став Карл Лагерфельд.

На кількох чорно-білих фотографіях Босконо танцює. Зйомка виконана в стилістиці 1960-х та дозволяє розглянути подані речі з усіх боків. Крім парок з твіду до образів увійшли сумки 2.55, стьобані пуховики та бомбери.

Нагадаємо, Chanel 2.55 - легендарна сумка, вироблена будинком моди Chanel. Аксесуар назвали відповідно до дати створення моделі - лютий, 1955.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рожевий каракуль та жакет з хутра рисі — показ модного бренду на легендарному фонтані в Римі

Зараз ви читаєте новину «Карл Лагерфельд створив рекламну кампанію в стилістиці 1960-х». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути