Український дизайнер Володимир Подолян представив нову рекламну кампанію для сезону весна-літо 2017. Зробив ставку на 1980-ті - вільний крій, акцентовані плечі й гіпертрофований об'єм.
У колекції є тренчі, плащі та куртки-бомбери. Жакети створили з розширеною лінією плеча й поясами у вигляді сріблястого шнура. Спідниці на завищеній талії поєднали з двокольоровими блузами. Силуети суконь представлені у двох варіантах - прямий і розклешоний на подолі. Вбрання прикрасили срібними ланцюгами у вигляді бретелей. Хіт колекції - блузи-трансформери різної довжини та кольорів. Можна комбінувати різні половини одна з одною.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Квіти та блискітки: голлівудська акторка представила нову колекцію весна-літо
Одяг створений із натуральних тканин - денім, легкий кашемір, котон із люрексовой ниткою, шовк, крепдешин і трикотаж.
Головний принт колекції PODOLYAN - різнобарвна смужка.
Засновниці бренду Rodarte, сестри Малліви, відомі шанувальниці похмурої романтики. У новому сезоні на подіумі замріяні героїні виглядали казково. Колекція весна-літо 2017 розділена на два напрямки - з додаванням романтичної грайливості та класичний у поєднанні із зухвалістю. Перший характеризується сукнями яскравих кольорів і великою кількістю деталей. Другий -чорні та білі сукні одягнули під шкіряні косухи із заклепками.
Коментарі