вівторок, 27 грудня 2016 12:33

Автомобільна компанія Audi розвінчала стереотип про гламурних блондинок

Автомобільна компанія Audi розвінчала стереотип про гламурних блондинок

Автомобільна компанія Audi розвінчала стереотип про гламурних блондинок. Створили рекламний ролик спорткару, де головна героїня гламурна лялька.

Мультиплікаційний витвір розповідає історію ляльки, що живе у "рожевому світі". У дівчини довге світле волосся. Одягнута в сукню та високі підбори.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 100 кг красуню визнали "жінкою року" за версією Vogue

Коли у магазині іграшок настає ніч, його мешканці оживають. Лялька продається разом з рожевою каретою. Вона незадоволена своїм транспортом та відправляється на пошуки нового. На шляху їй попадається машина мрії - синя іграшкова копія Audi R8. Блондинка сідає за кермо та розпочинаються справжні гонки. Вона так захоплюється швидкою їздою, що не встигає приїхати на своє місце. Вранці приходить хлопчик та вирішує купити машину та ляльку разом.

Зараз ви читаєте новину «Автомобільна компанія Audi розвінчала стереотип про гламурних блондинок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути