У цьому сезоні в моду входять сумки з логотипом на пряжках.
Jimmy Choo оновили бренд та випустили нові сумки зі своїм логотипом.
Наразі дуже багато марок, які це повторюють. Це стало частиною дизайнів.
За останній рік було змінено Burberry, Chloé і Balmain, та Valentino, розповідає amp.vogue.ru.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дизайнери показали, що одягти на випускний вечір
Директор марки Сандра Чой впевнена що восени модниці не обійдуться без таких сумок.
Цей продукт готувався близько двох років.
У двох гранованих буквах - 23-річна історія компанії, що зробила собі ім'я на босоніжках з ремінцями. Раніше ці букви J i C були на ремішках босоніжок. Вони нагадують дорогоцінне каміння.
Коментарі