Будинок моди Gucci розпочав нову рекламну кампанію круїзної колекції. Її обличчям стала 79-річна легенда британського кіно Ванесса Редгрейв.
Автором кампейна виступив Глен Лачфорд. Він показав контраст зухвалої молодості з поважною мудрою зрілістю.
Колекція насичена кольорами та принтами. Акцент зробили на прямих силуетах суконь, кардиганів і тренчів. Плісировані спідниці зі шкіри поєднали з жакетами та об'ємними светрами.
Частина увагу прикута до аксесуарів — великі прозорі окуляри, капелюхи з широкими полями, канотьє, браслети та подовжені сережки. Сумки набули форми трапеції та представлені у блакитному, чорному та світлому відтінках.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Співачка Зендая стала італійкою заради бренду Dolce & Gabbana
Креативний директор бренду Алессандро Мікеле обрав як локацію особняк XVI ст. герцога та герцогині Жевоншир у Дербіширі. Старовинний маєток Чатсуорт-хаус італійський бренд взяв під свою опіку на найближчі роки.
Зазначимо, у кадрі акцент зроблений на заміському житті в старій Англії. Разом із Ванессою Редгрейв - володаркою премій Оскар і Золотий глобус, в кампейні з'явилися молоді моделі.
Нагадаємо, на показі весняно-літньої колекції бренду Gucci змішалася історія, казковість і модерн. На червону доріжку-подіум вийшли моделі у довгих сукнях, що кардинально відрізнялися одна від одної. Автор створив приталені та вільні силуети. Вбрання прикрасив воланами, хутром, квітковими аплікаціями та кольоровими малюнками.
Коментарі