11 травня 1970 року в Маріуполі відкрили першу тролейбусну лінію. Історія електротранспорту в Маріуполі почалася з моделі Škoda 9Tr. Ці тролейбуси поїхали за маршрутом №1 Драматичний театр - Тролейбусне депо №4.
Після запуску тролейбусного руху в столиці Приазов'я запрацювали вісім тролейбусних маршрутів. Вони з'єднали центр міста із заводом "Азовсталь" і Приморським районом, а пізніше - з великими житловими масивами "Металург", "Західний", "Кіровський".

У грудні 1983-го до Маріуполя надійшли тролейбуси нової моделі - Škoda 14Tr. Вони відрізнялися прямокутним дизайном. Упродовж 1992-1993 років у місті почали експлуатувати тролейбуси ЗіУ-9 і ЗіУ-10.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американець проїхав 21,6 тис. км на велосипеді
У період з 1995-го до 2001 року нові моделі до міста не надходили. У цей час технічний стан тролейбусів став погіршуватися. Так зникли Škoda 9Tr. 2002-го на балансі тролейбусного депо залишилися два тролейбуси, що незабаром списали.

2005 року придбання електротранспорту поновилося, проте не так як раніше. Наступного року до міста надійшли п'ять нових тролейбусів Trolza.
Починаючи з літа 2016-го, до міста почали надходити тролейбуси "Дніпро Т103". Їх придбали за кошти міського й обласного бюджетів. Уже до вересня 2017 року загальна кількість таких тролейбусів становила 11 одиниць.
30 березня 2021-го розпочав роботу новий тролейбусний маршрут № 24 від АС-2 до мікрорайону "Східний". Для його обслуговування задіяли нові тролейбуси моделі "Белкомунмаш" з функцією автономного ходу до 20 км.
Перший в Україні кінний трамвай відкрили у Львові 3 травня 1880-го. За два дні за проїзд почали брати плату. Конкурс на будівництво львівської конки виграла компанія Societa Triestina Tramway з Трієста. Трамвай курсував від залізничного вокзалу двома маршрутами: по вул. Городецькій до казарм Фердинанда та пл. Митної.
Коментарі