
Абонентам Kyivstar вже доступні дзвінки, мобільний інтернет, SMS і роумінг, але є проблеми з домашнім інтернетом.
Оператор найближчим часом почне виплачувати компенсацію абонентам, які постраждали після хакерської атаки, повідомили у Facebook.
Роботи з відновлення відбуваються поступово, бо цього вимагає безпека. Коли всі стабілізаційні заходи завершаться, оператор про це повідомить і почне нарахувати компенсації. Поки що невідомо, як це буде відбуватися.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У "Київстар" повідомили, які послуги у черзі на відновлення та коли нарахують компенсацію абонентам
Станом на 18 грудня оператор відновив доступ до SMS, став доступним голосовий зв'язок і мобільна передача даних. Почали відновлювати доступ до M2M для бізнес-клієнтів. У деяких населених пунктах є проблеми з домашнім інтернетом. Однак команда зараз працює над розв'язання цієї проблеми.
Платформа цифрового інтерактивного телебачення "Київстар ТБ" працює і як компенсацію компанія надає безоплатний доступ до неї не тільки абонентам, а й неавторизованим користувачам. Тепер усі громадяни України можуть дивитися онлайн понад 300 телеканалів і тисячі фільмів, серіалів і шоу у Full HD якості з бібліотеки сервісу. Переглядати контент можна на смартфоні, планшеті, ноутбуці або телевізорі.
12 грудня вранці стався збій у роботі телеком-оператора "Київстар". Офіційний сайт компанії також не працював.
На мережу здійснили хакерську атаку. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого стали тимчасово недоступними послуги мобільного зв'язку і доступу до інтернету.
Згодом російські хакери заявили, що атакували "Київстар".
Коментарі