Щотижня з'являються креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів.
Кращі з них відібрав Портал Асоціації рітейлерів.
Old Spice
Netflix спільно з Old Spice запустили рекламну кампанію до виходу другого сезону серіалу Відьмак. В рамках промо фанати можуть купити дезодоранти з незвичайними назвами: "Підпачка Єніфер", "Запах несподіванки", "Вода з бадді Геральта", "Труп кікімори" та інші. Кожному з дезодорантів на сайті дано опис запаху віршованою формою. Герої рекламного ролика "Ода запаху" скаржаться на проблеми неприємного запаху у формі пісні. Вони сподіваються, що пророцтва про появу через 700 років Old Spice, який їх урятує, виявляться правдою.
Apple
У 23-хвилинному ролику Apple "The Comeback" до китайського Нового року-2022, що настає 1 лютого, показано важкий шлях одного китайського села до інтернет-слави, що лежить крізь марсіанські ландшафти. Юнак, який мріє стати режисером, вдовольняється роботою каскадера. Як заведено в Китаї, на Новий рік він їде додому зустріти свято з родиною. Але коли вирушаєш із дому в пошуках слави, ніщо так не пригнічує, як безславне повернення. Втім, переконані в його досягненнях як режисера односельці мріють створити власний фільм, і вмовляють хлопця допомогти їм, за сюжетом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сучасний стандарт жіночої краси формують соцмережі, реклама й телешоу
У цій короткометражці Аpple продемонстрував кінематографічний потенціал iPhone: режисер Чжан Менг (Zhang Meng) скористався лінзами iPhone 13 Pro, а також його властивостями Cinematic Mode, макрозйомкою, Low Light-зйомкою і камерами Ultra Wide та Telephoto.
Samsung
Бренд показав нову еру мобільних ігор для дорослих на базі мобільного процесора Exynos 2200 наступного покоління. За його допомогою швидкість і складність мобільних ігор зазнає справжньої революції, коли він буде вбудований в телефони нового покоління, що з'являться цього року. Ролик починається з метафоричного ринку мобільних ігор, де продавці намагаються продати головній героїні неякісні 8-розрядні фрукти та зброю низької якості з помітними пікселями. Але потім білий кролик заманює героїню на чорний ринок зі зброєю у форматі Full HD. Дія закінчується словами: "Час гри закінчено". Режисер Меттійс Ван Хейнінген зазначав, що елементи живої дії були зняті в Києві.
New Balance
Виробник кросівок у колаборації з фітнес-програмою Strava переосмислює, що означає бути бігуном. У спільній рекламі бренди відстоюють менш типові форми фізичного навантаження за допомогою рекламного відео та іронічної фотосесії. Рекламна кампанія Every Runner Has A Reason показує неочевидні, на перший погляд, причини для занять бігом. До відео додаються постери з жартівливим текстом: "Навіщо вигулювати собаку, якщо ви можете бігати за собакою?" і "Сміттєвоз не збирається ганятися сам за собою".
Італійський дім моди Dolce & Gabbana втрапив у скандал через рекламний ролик. У відео китайська модель намагається їсти паличками пасту й піцу. Китайські інтернет-магазини зняли з продажу товари бренду, вважаючи рекламу образливою. Китайці визнали таке відео наругою над культурою їхньої країни.
Коментарі