Французький дім моди Givenchy розкритикували через кольє у формі зашморгу. На показі весна-літо 2022 в Парижі презентували металеву прикрасу, схожу на петлю. Вона стала частиною дебютної колекції креативного директора Givenchy Меттью Вільямса.
Прикрасу розкритикували користувачі соцмереж і модні експерти.
"Як це могло пройти через руки кількох людей до показу, і всім здалося, що це нормально? І чому це мене не дивує?"- пише в Instagram активістка Кім Саіра.
Gazeta.ua підготувала, у які скандали потрапляли всесвітньо відомі бренди.
Два роки тому британський модний будинок Burberry спричинив шквал критики через кофту з вузлом, що нагадує петлю шибениці. Презентував її на Лондонському тижні моди. Після показу модель Ліз Кеннеді, яка брала в ньому участь, розкритикувала бренд у мережі.
"Самогубство - це не мода. Ріккардо Тіші та Burberry, я не розумію, як ви могли випустити на подіум образ, в якому є петля шибеника?", - обурювалася Кеннеді.
Через спортивні штани з поясом у вигляді трусів-боксерів, які видно з-під штанів, іспанський дім моди Balenciaga звинуватили в расизмі. Випустили їх у вересні. Нові спортивки, які коштували $1,2 тис., назвали імітацією спущених штанів, яка схожа на стиль темношкірих реперів 1990-х. У 1980-х так ходили темношкірі в американських в'язницях через великий розмір одягу, який їм видавали. Ремені були заборонені в тюрмах, тож в'язні ходили зі спущеними штанами.
У центрі расистського скандалу опинявся й італійський модний будинок Gucci. Светр, який випустив бренд 2019 року, розкритикували за те, що він нагадує "блекфейс" - чорний грим білих акторів, які зображали афроамериканців. Джемпер покривав нижню половину обличчя, а червоний виріз у формі губ, за задумом дизайнерів, мав лягати на справжні. Річ коштувала $890.
У січні два роки тому італійський модний бренд Prada запустив колекцію товарів Pradamalia. У ній був брелок із мавпою з гіпертрофованими рисами, схожими на афроамериканців.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Голі" сукні та лицарські обладунки: екстравагантні образи зірок на балу Met Gala 2021
Ще один італійський дім моди Dolce & Gabbana втрапив у скандал у листопаді 2018 року через рекламний ролик. У відео китайська модель намагається їсти паличками пасту й піцу. Китайські торгові інтернет-магазини зняли з продажу товари бренду, вважаючи рекламу образливою. Китайці визнали таке відео наругою над культурою їхньої країни.
View this post on Instagram
Американська співачка 19-річна Біллі Айліш для балу Інституту костюма Met Gala 2021 обрала сукню від люксового бренду Oscar de la Renta та приголомшила ним усіх на червоній доріжці.
Спочатку зірка не планувала вихід у світ у сукні від цього бренду. Айліш поставила умову вибору образу від Oscar de la Renta. Бренд мав повністю відмовитися від натурального хутра не тільки на показах, але й у всіх колекціях.
Коментарі