У грудні компанія Google в Україні обирає найпопулярніший запит за рік. Цього разу це не одне слово, визначили декілька переможців у номінації "Слово року", "Покупка року", "Шоу року". Про це нещодавно повідомили під час презентації Google.
Найпопулярнішим словом року в Україні за кількістю запитів обрали "коронавірус". Цьогоріч в пошуковій системі всі питання так чи інакше перегукувались із цією темою. До речі, рейтинг інтернет-покупок також стосується пандемії.
У номінації "Шоу року" обрали українське токшоу "Холостячка". Також користувачі активно шукали інформацію про свята та навчальні платформи.
Отже, список запитів виглядає так:
"Коронавірус", "Коронавірус рекомендації", "Вибори у США", Google Classroom, "Симптоми коронавірусу", "На урок", "Холостячка", "Свята 2020", "Карантин в Україні", Zoom.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коронавірус виявився корисним для екології
У номінації "Покупка року" переміг запит "Медична маска", "Де купити медичну маску". Також українці активно шукали інформацію про медичні девайси, препарати. Цікаво, що посеред такого, досить медичного списку запитів, 4 місце посів iPhone 12.
Рейтинг покупок року виглядає так:
медична маска,
пульсометр,
респіратор,
iPhone 12,
антисептик,
гліцерин,
парацетамол,
картина по номерах,
кварцова лампа,
кисневий концентратор.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні почали фіксувати повторні зараження коронавірусом
Торік Google в Україні обрали словом року "діджиталізацію".
Коментарі