У Києві більше 10 тис учні не ходять до традиційних шкіл і навчаються вдома. Такі дані наводять У КМДА.
"Навчання y школі та домашні завдання забирали y доньки дуже багато енергії і сил. Катастрофічно не вистачало часу на позашкільне життя. А захоплень у Софії було дуже багато: верхова їзда, малювання, кунг-фу, гітара, театральна студія. Не було часу почитати книгу чи сходити в кіно. Тому ми вирішили перевести дитину на заочну форму навчання. Софія навчається вдома уже два роки – з шостого класу", - розповідає Gazeta.ua киянка Тетяна Саніна.
Навчання вдома дозволяє підлаштувати розклад дня "під себе". "Зараз основою графіку є позашкільні заняття доньки. Тобто спочатку пишемо графік її театрального гуртка, кунг-фу, гітари, верхової їзди, журналістської студії, розмовної англійської, а потім між цими заняттями вписуємо навчання", - каже пані Тетяна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Навчання вдома не менш ефективне, ніж y школі - фахівець
За словами жінки, важливо, щоб навчання вдома не обмежувало дитину в спілкуванні з однолітками.
"У домашньому навчанні суттєво втрачається момент соціалізації дитини. Саме на шкільний вік припадає період активної взаємодії особи з однолітками. Тому якщо дитина перебуває на домашньому навчанні, важливо, щоб вона відвідувала різні гуртки та секції. Значимим є перебування у колективі, спілкування з однолітками. Підлітковий вік – сензитивний період для налагодження комунікації. Так, діти на домашньому навчанні не повинні бути ізольованими, - розповідає Gazeta.ua кандидат психологічних наук Ірина Губеладзе. – В інакшому випадку, вони можуть виявитися не підготовленими до дорослого життя. Дитина не знатиме, як вирішувати конфлікти, як вести себе y незручній ситуації чи знаходити компроміс. Це може призвести до соціально-психологічних проблем y плані комунікації".
Коментарі
1