Через відсутність подорожей у світі зростають продажі діамантів.
Ще однією причиною буму стали продажі святкових прикрас, особливо на ключових ринках США і Китаю, пише Мінфін з посиланням на Bloomberg.
Експерти пояснюють, що пандемія спочатку нашкодила галузі, але тепер почала їй допомагати. Раніше з купівлею діамантів конкурували подорожі як витрати на розкіш. Оскільки через карантин свобода пересування дещо обмежена, споживачі почали вкладати гроші в онлайн-покупки.
"Люди не тільки навчилися віддалено працювати, а й купувати онлайн, зокрема діаманти. Раніше гроші витрачали на подорожі або вечері в дорогих ресторанах, але тепер частина цього попиту перекинулася на діаманти. Онлайн-продажі майже подвоїлися за минулий рік і досягли близько 20 відсотків від усіх продажів", — розповів Bloomberg заступник гендиректора "Алроси" Євген Агуреев.
Аналітики не розуміють, чи буде поточний бум стійкий. Деякі учасники ринку вже турбуються, що ринок перегрівається, що загрожує обвалом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Rolex з діамантами і старовинні рублі: у Києві перехопили "різдвяну" контрабанду
За інформацією Bloomberg, протягом останніх 5 років річний попит на діамантові прикраси тримався приблизно на рівні $80 млрд. Завдяки вакцинації в країнах світу інші розкішні покупки стають знову доступними, а тому є ризик виникнення колишніх проблем.
В Україні є низка ювелірних компаній, які пропонують купити діаманти. За камені вагою 0,01−0,02 карати доведеться викласти від кількох сотень гривень до понад 1,5 млн грн.
Ізраїльський ювелірний бренд Yvel створив найдорожчу захисну маску для обличчя вартістю $1,5 млн.
Коментарі
1