Подання електронних документів для проведення держреєстрації юросіб та фізичних осіб-підприємців незабаром здійснюватиметься за допомогою спеціального реєстраційного інтернет-порталу.
Відповідні зміни до порядку подання та обігу електронних документів державному реєстратору затвердило Міністерство юстиції.
"Реєстраційний портал являтиме собою удосконалене програмне забезпечення, представлене у формі сайту, яке надаватиме, зокрема, змогу формувати та подавати документи, необхідні для проведення державної реєстрації юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців", - сказано у повідомленні прес-служби Мін'юсту.
У цьому зв'язку відомство зобов'язало Державну реєстраційну службу з урахуванням змін доопрацювати програмні засоби ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Згідно з наказом Мін'юсту передбачається, що за допомогою реєстраційного інтернет-порталу здійснюватиметься заповнення реєстраційної картки та подання електронних документів для проведення держреєстрації юросіб та фізосіб-підприємців.
Також через інтернет-портал заявник зможе одержувати інформацію про стан розгляду поданих ним електронних документів та переглядати направлені йому державним реєстратором документи. На Реєстраційному порталі забезпечуватиметься персональний доступ до всієї необхідної інформації та документів.
Наказом також спрощено перелік документів, які подаються через Реєстраційний портал. Зокрема, у певних випадках вилучено вимогу щодо необхідності надсилання державному реєстратору примірника оригіналу установчих документів.
Нагадаємо, раніше затверджений порядок передбачав подання та обігу електронних документів державному реєстратору за допомогою спеціальної програми формування та подання документів. Доступ до програми можна було отримати на офіційному веб-сайті спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації за унікальним ідентифікатором. Електронні документи, що подавалися, мали бути сумісними з програмою формування та подання документів.
Коментарі
2